Realizacja

Standardowo kalendarze realizowane są standardowo w ciągu około 4 dni roboczych - staramy się, aby były najkrótsze jakie są w danym momencie możliwe. Istnieje możliwość realizacji kalendarzy w trybie ekspresowym na następny dzień roboczy, wiąże się to jednak z dopłatą w wysokości 50% wartości zamówionych kalendarzy.

Po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty, zlecenie jest przekazywane do realizacji, a klient jest informowany poprzez email o terminie realizacji zamówienia

UWAGA: termin realizacji zamówienia oznacza dzień w którym praca może zostać odebrana lub następuje wysyłka - w przypadku wysyłki kurierem lub do paczkomatu należy doliczyć odpowiednią ilość czasu na dostawę (więcej informacji w dziale Dostawa i płatność).

Projektowanie i zamawianie fotokalendarzy

PROJEKTOWANIE

Na naszej stronie udostępnilismy aplikację do projektowania kalendarzy, która pozwala na zaprojektowanie poszczególnych plansz z miesiącami oraz okładką.

Do uruchomienia aplikacji potrzebna jest przeglądarka internetowa obsługująca najnowszy standard HTML5 (polecamy przeglądarkę Chrome).

ZAMAWIANIE

Po zaprojektowaniu wszystkich kalendarzy można złożyć zamówienie za pośrednictwem strony www

Zamówienia przyjmujemy tylko i wyłącznie przez stronę internetową.

link do strony, na której można projektować i zamawiać fotokalendarze

POTWIERDZANIE

Po złożeniu zamówienia należy potwierdzić sposób odbioru zamówienia oraz dokonać płatności.

Specjalny formularz pozwala na wybór formy odbioru prac (osobiście, kurierem, w paczkomacie) oraz dokonać płatności za zamówienie.

Zamówienia, które nie zostały potwierdzone i opłacone nie są przekazywane do realizacji.

Płatność

Płatność za zamówione fotokalendarze przyjmujemy on-line przy użyciu karty kredytowej lub przelewu. Nie realizujemy zamówień z płatnością przy odbiorze.

Transakcje obsługiwane są przez system płatności firmy eCard. W przypadku problemów z płatnością on-line prosimy o kontakt z naszym działem finansowym finanse@qprint.com.pl w celu uzyskania proformy na podstawie której można dokonać przelewu

Zamówienia trafiają do realizacji dopiero po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty z systemu - w przypadku płatności przy użyciu karty kredytowaj lub przelewem elektronicznym, potwierdzenie płatności następuje automatycznie. W pozostałych przypadkach (płatność w okienku bankowym/pocztowym lub na podstawie proformy) aby przyśpieszyć przekazanie zamówienia do realizacji należy przesłać potwierdzenie przelewu do działu finanosego (finanse@qprint.com.pl).

Dostawa / odbiór

OSOBIŚCIE bez dodatkowych opłat

Wszystkie zamówienia bez dodatkowych opłat można odbierać z naszej siedziby przy ul. Parafialnej 2 (dawniej Bema 65) w Warszawie - patrz dział Kontakt.

Odbiór może nastąpić w dniu, w którym przypada termin realizacji, po godzinie 12:00.

W PACZKOMACIE koszt: 9,99 zł

W przypadku zamówień o wartości powyżej 100,00 zł dostawa do paczkomatu jest bezpłatna

Standardowy koszt dostawy zamówienia do wybranego paczkomatu wynosi 9,00 zł.

Przesyłki do docelowego paczkomatu dostarczane są w ciągu 2-3 dni roboczych po terminu realizacji zamówienia

Odbiór zamówienia w paczkomacie to wygodna i tania alternatywa dostawy kurierem lub pocztą. Wystarczy, że znajdziesz najbliższy paczkomat swojego domu lub pracy i wskarzesz go jako miejsce odbioru zamówienia. Zamówienie odbierzesz w dogodnym momencie bez konieczności umawiania się z kurierem czy stania w kolejkach na poczcie.

Więcej informacji na temat odbioru przesyłek w paczkomatach można znaleźć na stronie www.paczkomaty.pl

POPRZEZ KURIERA koszt: 16,99 zł

Zamówienia o wartości powyżej 200 zł wysyłamy bezpłatnie kurierem na terenie Polski.

Przy zamówieniach o wartości do 200 zł koszt dostawy za pośrednictwem kuriera kuriera (pod wskazany adres w Polsce) wynosi 19,00 zł.

Paczki dostarczane są najczęściej na następny dzień roboczy przypadający po terminie realizacji zamówienia. W szczególnych sytuacjach (gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresm lub gdy lokalizacja znajduje się daleko od dużej aglomeracji) przesyłka może być dostarczona później.

UWAGA:Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia należy jak najszybciej zgłosić ten fakt do naszego działu obsługi Klienta. W przypadku przesyłek kurierskich zalecane jest spisanie protokół opisującego uszkodzenie, pod którym powinien podpisać się kurier. To znacząco przyśpieszy i ułatwi obsługę reklamacji.

Ten serwis używa pliki cookie. Więcej informacji znajdziesz tutaj AKCEPTUJĘ